sunnudagur, nóvember 02, 2003

jamms... henti inn nokkrum skóladótarlinkum sem ég fíla:)... að vísu bara þjóðfræðidæmi núna... verð að organæsa favoritsið betur til að sjá hvað ég er með og leita að því sem mig vantar:)

mæli með því að þið búið til ykkar eigið samsæri:) (efsti linkurinn minnir mig:)) - ég var að búa til þetta....:

What They Don't Want You to Know
In order to understand murder you need to realize that everything is controlled by an institution made up of blacks with help from hispanics.
The conspiracy first started during Boston Tea Party in New York. They have been responsible for many events throughout history, including Cuba Missile Threat.

Today, members of the conspiracy are everywhere. They can be identified by cracking knuckles.

They want to rape Rush Limbough and imprison resisters in Detroit using trains.

In order to prepare for this, we all must sign a petition. Since the media is controlled by Al Franken we should get our information from George Bush.

... möguleikarnir eru endalausir:)

góðar stundir

Engin ummæli: